Trainingsactrice

Trainings- en rollenspel actrice

Muriel te Loo

Al tijdens mijn studie maatschappelijk werk heb ik ervaring opgedaan met het spelen van rollenspellen voor trainingen. Na mijn studie ben ik 10 jaar werkzaam geweest als docent, coach en sociale vaardigheidstrainer. Bij Teatro in Haaksbergen ben ik trainingsactrice geweest voor o.a. Microsoft, huisartsenposten, sociale dienst, beveiliging, stadswacht en andere dienstverleners.

Omdat ik ervaring heb in zowel de commerciële als de zorgsector ben ik in staat om zeer diverse persoonlijkheden neer te zetten.

Training: ‘Omgaan met lastig gedrag’

Het werken met en voor mensen kan spanning opleveren. Deze training leert medewerkers vat te krijgen op het omgaan met lastig gedrag. De cursist leert beter naar zichzelf en de ander te kijken, waardoor negatief of ongewenst gedrag makkelijker kan worden omgebogen. Vooraf wordt er een inventarisatie gemaakt van situaties die cursisten willen trainen. De training is geschikt voor alle sectoren.

In samenwerking met een trainer worden vaardigheden geoefend. Het rollenspel is daarbij één van de middelen om vaardigheden te verwerven. Het uitgangspunt van het rollenspel is altijd het leermoment. Het geven en ontvangen van feedback is daarbij essentieel. Een cursist wordt gestimuleerd om deel te nemen aan het rollenspel maar is tot niets verplicht. Meekijken en meedenken past binnen een bezinnende leerstijl en wordt door ons herkend.

De training bestaat twee dagdelen van vier uur. De eerste sessie is om knelpunten aan te pakken en met uw medewerkers aan de slag te gaan. De tweede sessie, na enkele weken, is bedoeld om resultaten te evalueren en bij te schaven. Naast praktische oefeningen wordt de cursist voorzien van theoretische ondersteuning.

Mystery guest

U kunt mij inhuren als mystery guest om uw personeel te checken op klantvriendelijkheid, servicegerichtheid en warenkennis. Van de bevindingen ontvangt u uiteraard een rapport.

Voor inlichtingen neem u contact met mij op via info@murielteloo.nl

Ongewenst gedrag: Hoe reageert uw personeel op een opdringerige zwerver?